Playlisty z muzyką do salonu urody lub gabinetu kosmetycznego
Muzyka do salonu urody lub gabinetu kosmetycznego bez opłat ZAIKS, STOART, ZPAV, SAWP
Muzyka do salonów i gabinetów kosmetycznych: pakiet subskrypcyjny dla firm sieciowych
Jeśli jesteś właścicielem firmy, która prowadzi sieć zakładów w branży ‘zdrowie i uroda’, czy potrzebujesz indywidualnego podejścia, możemy zaoferować tobie kompleksowe rozwiązanie muzyczne. Oferta dotyczy przede wszystkim firm, które mają więcej niż pięć obiektów biznesowych (salonów/gabinetów).
Test drive za darmo
ZAMÓW OFERTĘ DLA SIECI LOKALILicencja na muzykę
Indywidualne radio firmowe
Indywidualny dobór muzyki
Zarządzanie transmisją
Emisja komunikatów i ogłoszeń
Wsparcie klienta
Pakiety subskrypcji z muzyką bez opłat ZAIKS do salonu obejmują:
✓Prawo do publicznego odtwarzania muzyki w salonie kosmetycznym / w gabinecie kosmetycznym;
✓Elektroniczny obieg dokumentów + licencja na formularzu i naklejka opcjonalnie;
✓Wsparcie klienta przez e-mail domyślnie (przez telefon opcjonalnie).
*Współpraca odbywa się na podstawie umowy licencyjnej (oferta publiczna).
Zalecenia
Nie jesteś pewien/na, który pakiet jest dla ciebie?
Jeśli nie możesz zdecydować, który pakiet subskrypcji jest najbardziej optymalny dla ciebie, pomyśl o swoich możliwościach i potrzebach. Znajdziesz tu kilka podpowiedzi.
APLIKACJA MUZYCZNA
Aplikacja w systemach operacyjnych Android i iOS jest dostępna na telefon, tablet i komputer. Kanały radiowe mogą być odtwarzane tylko w trybie online, kompilacje muzyczne – online oraz offline (aby to zrobić, dodaj je do listy ulubionych).
NIE MUSISZ WYBIERAĆ – LICENCJA OBEJMUJE WSZYSTKIEPORTAL MUZYCZNY
Portal jest dostępny w wersji desktopowej. Otrzymasz możliwość puszczać muzykę online, pobierać utwory (mp 3) z bazy muzycznej i składanki na swoje urządzenie bez ograniczeń, tworzyć własne kolekcje. Odtwarzanie radia dostępne z portalu lub z dowolnego odtwarzacza audio z funkcją przesyłania strumieniowego.
Czy warto przepłacać ZAIKS-u za odtwarzanie muzyki w salonie
W jednym z badań (“Wpływ znanej i nieznanej muzyki w handlu detalicznym”) przeprowadzonych przez nasz zespół w partnerstwie z Międzynarodową Agencją Badawczą IFAK Institut GmbH&Co odkryliśmy, że nie wszyscy ludzie potrafią ze słuchu odróżnić znaną i nieznaną muzykę. Kolejnym bardzo ważnym odkryciem stało się to, że uczestnikom badania (ankietowanym) w równym stopniu spodobała się znana i nieznana muzyka.
Oto kilka szczegółów dotyczących tego badania. Eksperyment trwał 7 dni w 3 sieciowych sklepach w formacie drogerii, przeprowadzono wywiady z 1200 respondentami. Ogólne kryteria muzyki, która została wykorzystana: współczesna anglojęzyczna muzyka w stylu pop, stworzona w ciągu ostatnich 3-4 lat, parametry głosu, tempa i poziomu dźwięku były jednakowe. Nieznana muzyka – utwory dobrane przez redaktorów muzycznych z portalu ExpertMusic, znana muzyka pochodziła z aktualnych list przebojów radiowych (Top 100).
Podczas analizy wyników badania znaleźliśmy, że kiedy w sklepie odtwarzana była znana muzyka 50% respondentów stwierdziło, że ta muzyka nie jest im znana, a gdy nieznana – 30% stwierdziło, że jest im znana.
Przeważająca większość respondentów oceniła nieznaną i znaną muzykę na jednakowym poziomie: kiedy była odtwarzana znana muzyka 75% ankietowanych wskazało że ona się im podoba, kiedy była odtwarzana nieznana – 78% ankietowanych wskazało że ona się im podoba.
Z otrzymanej informacji możemy wywnioskować, że nie warto dążyć do korzystania wyłącznie z muzyki popularnej (to zawsze wiąże się z dodatkowymi opłatami licencyjnymi), nie ma sensu przepłacać ZAIKS-u i innym organizacjom zbiorowego zarządzania za publiczne odtwarzanie utworów znanych twórców. Wysokojakościowa i odpowiednio dobrana muzyka niezależnych autorów i muzyków to dobra alternatywa, która pomoże ci zaoszczędzić dużo pieniędzy i spodoba się twoim klientom.
spodobała się
znana muzyka
spodobała się
nieznana muzyka
znana muzyka
nie była znajoma
nieznana muzyka
była znajoma
Porównaj i przekonaj się że z nami będziesz oszczędzać codziennie
Dla przykładu spójrz ile zaoszczędzisz, rezygnując z opłat ZAIKS i onnych OZZ za odtwarzanie muzyki w salonie kosmetycznym. Jeżeli prowadzisz zakład usługowy z łączną liczbą stanowisk od 4 do 6 w Warszawie lub w miejscowości od 20 do 100 tys. mieszkańców za miesiąc zapłacisz około:
*Ceny ExpertMusic podane są dla salonów o powierzchni od 50 mkw do 100 mkw
Warszawa
275 zł netto/za 1 m-c
49 zł netto/za 1 m-c
M-ść od 20 do 100 tys. mieszkańców
164 zł netto/za 1 m-c
49 zł netto/za 1 m-c
Playlisty z muzyką na różne pory roku i święta
Playlisty z muzyką na różne pory roku i święta – wiosna, lato, jesień, zima, Halloween, Boże Narodzenie, Walentynki, 8 marca i inne (więcej list odtwarzania na naszym kanale YouTube)
Nie mamy żadnych regulacji ograniczających twoją swobodę w stosunku do minimalnych warunków umowy: możesz anulować swoją subskrypcję w dowolnym momencie, jak również nie musisz płacić za kilka miesięcy/lat z góry. Co więcej, współpracując z nami, nie musisz zawierać trzech lub czterech osobnych umów licencyjnych na publiczne odtwarzanie muzyki.
OFERTĄ – MUZYKA DO SALONU KOSMETYCZNEGO BEZ ZAIKSOferta dla sieci salonów kosmetycznych
Jeśli twoja firma prowadzi więcej pięciu salonów kosmetycznych, wypełnij poniższy formularz, a my przygotujemy dla ciebie dedykowaną ofertę komercyjną. Skorzystaj się z możliwości zamówić okres próbny i zapoznać się z naszymi produktami przed podjęciem decyzji o współpracy.